A dream is just a dream
A goal is a dream with plan and action !!

Wednesday, March 18, 2009

我被下降头了。。。。。。

前几天,在看某个综艺节目时,听到里面有提到的一项,若眼珠里有痣,就有可能是被下降了。那当下,我才恍然大悟,我的眼珠不知在何时,也多了一颗痣,记得以前中学时期是没有的。。。。。。
但,也还好,因为我也无病无痛,吃得好,睡得饱,应该只是巧合,我想太多罢了,也有可能只是迷信或无稽之谈。。。

Few day ago, was watching a taiwan Tv show and it mention that, if there is a mole inside your eyeball, maybe you are being cursed. Here , the mole in the eyeball is refering those that are not there when born. Sudden , i feel so shock cz there is a mole in my eyeball after i come to Uniten study. I can't really remember when it is there ..
but , i think it is ok for me ,since i stay healthy untill now , can eat , can play , can sleep .. then i think i will just simply ignore it only



黑眼球旁边有阴影,这照片看的不是很清楚,若看到本人,可以求证

2 comments:

Leo said...

你这是 “美人痣” 啦 ~ 哈哈 ...

PiNgYeW ^^ said...

眼珠长痣,感觉好像很好色才会有的...lol..我没长就可以乱掰??
通常中了降头都很suffering的,你肯定不是!但好像有人中了你的降头....lolx..